1. home
  2. PENNY RAPORT ANUAL 2023

PENNY, o companie sustenabilă

Anul 2023 a fost unul semnificativ pentru PENNY România, marcat de evoluții notabile și continuarea angajamentului nostru pentru o dezvoltare responsabilă. Ne-am extins rețeaua la 376 de magazine, stabilind un nou record de expansiune și aducând produsele noastre mai aproape de clienți. Acest efort de extindere ne-a permis să consolidăm legătura cu toate comunitățile pe care le deservim, oferindu-le acces constant la produse de calitate, cu prețuri accesibile.

2023 în cifre

Descoperă Raportul Anual PENNY mai jos

Expansiune

Am continuat expansiunea rețelei noastre cu 40 de noi magazine deschise, atingând un impresionant total de 376 de unități la nivel național. Acest efort de creștere susține accesibilitatea și disponibilitatea serviciilor și produselor noastre pentru un număr tot mai mare de consumatori români.

Experiență îmbunătățită la cumpărături

În 2023, PENNY a investit în tehnologii verzi pentru a îmbunătăți experiența de cumpărături. Magazinele noi sunt echipate cu sisteme de refrigerare cu CO2 și oferă stații de încărcare pentru vehicule electrice, reflectând preocuparea noastră în ceea ce privește

confortul clienților și responsabilitatea față de mediu. Îmbunătățim în permanență formatul magazinelor noastre, în funcție de feedbackul clienților. Din 2023 toate magazinele sunt sub formatul PENNY.

Sortiment și produse 3RO

Ne continuăm angajamentul pe care ni l-am asumat prin inițiativa TripluRO (3RO) și susținem producătorii locali prin promovarea produselor românești. Prioritatea noastră este să creștem la raft procentul de produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate local, pentru a susține, astfel, economia națională.

Echipa PENNY

În 2023, echipa noastră a crescut la 7.300 de membri. Am majorat venitul minim net cu 14,59% față de anul precedent, inclusiv beneficii extinse, și astfel consolidăm reputația PENNY ca un Angajator de Top pentru al treilea an consecutiv. Această certificare internațională subliniază angajamentul nostru continuu față de bunăstarea și dezvoltarea profesională a angajaților.

Digitalizare

Anul trecut, am continuat să investim în digitalizare, optimizând experiența de cumpărături și eficientizând procesele interne. Implementarea tehnologiilor moderne ne-a permis să răspundem mai bine nevoilor clienților noștri și să îmbunătățim gestionarea resurselor.


Sustenabilitate

Am fost recertificați ISO 50001, drept recunoaștere a eforturilor noastre de a reduce impactul asupra mediului și de a utiliza resursele într-un mod mai eficient. Proiectele noastre de biodiversitate urbană și parteneriatele cu organizații precum Habitat for Humanity România și World Vision România reflectă angajamentul nostru față de dezvoltarea comunitară. În același timp, anul trecut am investit 21,2 mil. euro în echiparea magazinelor noastre din România pentru intrarea în vigoare și funcționarea Sistemului de Garanție-Returnare, iar în prezent

clienții noștri pot returna ambalajele de plastic, sticlă sau metal în toate magazinele din rețea pentru a-și recupera garanția de 0.5 lei per ambalaj.

Comunicare integrată

Evenimentele PENNY la zi și inițiativele cu impact în comunitățile în care suntem prezenți au continuat și anul trecut, pentru a rămâne aproape de colegi, clienți și parteneri. Am fost în continuare transparenți în comunicare și am informat publicul și partenerii despre progresele și direcțiile noastre.

Expansiune

Am continuat expansiunea rețelei noastre cu 40 de noi magazine deschise, atingând un impresionant total de 376 de unități la nivel național. Acest efort de creștere susține accesibilitatea și disponibilitatea serviciilor și produselor noastre pentru un număr tot mai mare de consumatori români.

Experiență îmbunătățită la cumpărături

În 2023, PENNY a investit în tehnologii verzi pentru a îmbunătăți experiența de cumpărături. Magazinele noi sunt echipate cu sisteme de refrigerare cu CO2 și oferă stații de încărcare pentru vehicule electrice, reflectând preocuparea noastră în ceea ce privește

confortul clienților și responsabilitatea față de mediu. Îmbunătățim în permanență formatul magazinelor noastre, în funcție de feedbackul clienților. Din 2023 toate magazinele sunt sub formatul PENNY.

Sortiment și produse 3RO

Ne continuăm angajamentul pe care ni l-am asumat prin inițiativa TripluRO (3RO) și susținem producătorii locali prin promovarea produselor românești. Prioritatea noastră este să creștem la raft procentul de produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate local, pentru a susține, astfel, economia națională.

Echipa PENNY

În 2023, echipa noastră a crescut la 7.300 de membri. Am majorat venitul minim net cu 14,59% față de anul precedent, inclusiv beneficii extinse, și astfel consolidăm reputația PENNY ca un Angajator de Top pentru al treilea an consecutiv. Această certificare internațională subliniază angajamentul nostru continuu față de bunăstarea și dezvoltarea profesională a angajaților.

Digitalizare

Anul trecut, am continuat să investim în digitalizare, optimizând experiența de cumpărături și eficientizând procesele interne. Implementarea tehnologiilor moderne ne-a permis să răspundem mai bine nevoilor clienților noștri și să îmbunătățim gestionarea resurselor.

Sustenabilitate

Am fost recertificați ISO 50001, drept recunoaștere a eforturilor noastre de a reduce impactul asupra mediului și de a utiliza resursele într-un mod mai eficient. Proiectele noastre de biodiversitate urbană și parteneriatele cu organizații precum Habitat for Humanity România și World Vision România reflectă angajamentul nostru față de dezvoltarea comunitară. În același timp, anul trecut am investit 21,2 mil. euro în echiparea magazinelor noastre din România pentru intrarea în vigoare și funcționarea Sistemului de Garanție-Returnare, iar în prezent

clienții noștri pot returna ambalajele de plastic, sticlă sau metal în toate magazinele din rețea pentru a-și recupera garanția de 0.5 lei per ambalaj.

Comunicare integrată

Evenimentele PENNY la zi și inițiativele cu impact în comunitățile în care suntem prezenți au continuat și anul trecut, pentru a rămâne aproape de colegi, clienți și parteneri. Am fost în continuare transparenți în comunicare și am informat publicul și partenerii despre progresele și direcțiile noastre.