PENNY, o companie sustenabilă

Iată-ne ajunși la un nou raport anual al PENNY România. Un raport care descrie realizările noastre din 2021, un an de succes, dar nelipsit de provocări. Deși contextul pandemic a generat câteva schimbări importante în organizația noastră, determinarea de a acționa într-un mod responsabil a rămas neschimbată.

2021 în cifre

Descoperă Raportul Anual PENNY mai jos

Remodelarea magazinelor și experiență îmbunătățită la cumpărături

Am încheiat anul 2021 cu 100 de magazine remodelate și plănuim ca în 2022 să remodelăm și restul rețelei de magazine, adică încă 84. Astfel, în 2022 toată rețeaua va fi sub noul format de magazin.

Expansiune

În 2021 am atins borna de 301 magazine și patru centre logistice, prin deschiderea noului depozit de la Filiași. Pe viitor, plănuim să accelerăm ritmul deschiderilor, astfel încât până în 2029 să ajungem la peste 600 de magazine și șase centre logistice.

Produse din România

Și în 2021 ne-am concentrat pe dezvoltarea portofoliului de produse cu proveniență românească și am făcut o promisiune, obiectivul TripluRO, prin care ne propunem ca, până în 2023, 60% din sortiment să fie produs, procesat și să aibă ingredientul principal din România.

Echipa PENNY

Oamenii noștri sunt pe primul loc în tot ceea ce facem și dedicarea noastră pentru bunăstarea lor s-a văzut și în 2021 prin rezultate bune la nivel de retenție: am mărit venitul minim net de intrare în companie la 2.275 lei și am lansat noua campanie de employer branding, „Succesul PENNY pornește de la oameni.” În 2022 toate aceste eforturi au fost recunoscute prin primirea certificării de Angajator de Top 2022.

Digitalizare

În 2021 am început parteneriatul cu Glovo, cu dorința de a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților noștri, și ne-am concentrat pe simplificarea și eficientizarea proceselor operaționale prin diverse soluții.

Sustenabilitate

În cadrul BREEAM Awards 2021 magazinul Otopeni a fost desemnat cea mai sustenabilă clădire din Centrul și Estul Europei. În 2021 am ridicat depozitul logistic de la Filiași, clădirea industrială cu cel mai mare punctaj la BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assesment Methodology) International New Construction 2016. Rezultatul obținut este unul excepțional Outstanding – 92,89%. Totodată, ne-am alăturat inițiativei bonapp.eco în vederea combaterii risipei alimentare.

Comunicare integrată

PENNY la zi reprezintă o serie de evenimente recurente, online sau fizic, pe care le organizăm în încercarea de a arăta mai îndeaproape: ce înseamnă PENNY, care este valoarea pe care o aducem clienților noștri și comunităților din carefacem parte și , în general , ne dorim sa fim mai transparenți în comunicare și mai aproape de toți stakeholderii.

Urmărește mai jos seria evenimentelor.