De 3 ori mai bine pentru România
Produse provenite, procesate și
ambalate în România înseamnă:
- o economie circulară care să genereze mai multă valoare pentru țară.
- un cost mai mic pentru transport datorită proximității.
- mai multă grijă pentru mediul înconjurător.
Peste 800 de produse 3RO te așteaptă în magazinele PENNY.
Descoperă cele mai bune oferte în pliantul săptămânal, alege produsele provenite, procesate și ambalate în România și contribuie la susținerea economiei românești.
Provenit, procesat, ambalat în România
Răsfoiește mai jos broșura: PENNY 100 de idei de business pentru România
În 2020 ne-am setat un obiectiv ambițios, TripluRO (3RO), prin care ne propunem ca până la finalul anului 2023, 60% dintre produsele vândute de noi să aibă ingredientul principal provenit din România, iar produsele să fie procesate și ambalate în România.
Suntem mândri să avem o rețea formată din peste 400 de furnizori locali, al căror număr crește în fiecare an. Este o prioritate pentru noi să înaintăm în realizarea obiectivului 3RO pe care ni l-am setat, astfel că primii pași au fost deja făcuți: în prezent, 100% din carnea proaspătă de vită, pui și porc vândută în magazinele PENNY îndeplinește condițiile pentru a face parte din proiectul 3RO.
Ce înseamnă 3RO?
- Ingredientul principal provine din România, adică ingredientul care reprezintă cea mai mare pondere relativă (%) în volumul produsului final, astfel cum reiese de pe eticheta produsului, a fost cultivat, produs, crescut, extras sau fabricat în România;
- Produsul este procesat în România, prin procesare înțelegându-se o acțiune care modifică ingredientul/produsul inițial, inclusiv prin încălzire, afumare, sărare, coacere, congelare, uscare, marinare, extragere, extrudare, amestecare, prelucrare, diluare sau o combinație a acestor procedee;
- Produsul este ambalat în România, adică produsul a fost introdus într-un ambalaj, fie el primar, secundar sau terțiar, pe teritoriul României.”
Strategii pentru echilibrarea balanței comerciale a României prin stimularea și susținerea producției naționale. Studiu de caz: PENNY (REWE România)
Studiul complex realizat de către partenerul nostru principal în proiectul 3RO, Academia de Studii Economice București, reunește principalele concluzii, în urma analizei a aproximativ 200 de produse pe care le caută consumatorii români atunci când merg la cumpărături.
Analiza a fost realizată împreună cu producători locali, asociații profesionale și autoritățile relevante în cadrul a șapte mese rotunde organizate la Guvernul României și la sediul Academiei de Studii Economice București.
Cine poate contribui la stimularea și susținerea producției naționale? Ce soluții și strategii există pentru echilibrarea balanței comerciale a României? Te invităm să afli mai multe detalii din rezumatul studiului, disponibil mai jos în limbile română, engleză și germană. Studiul complet poate fi regăsit pe site-ul de Cercetare al Academiei de Studii Economice, sectiunea ”Applied research”.