*Studiul a fost realizat online, de Exact Business Solutions pe 45 categorii din care 9 dedicate mărcilor proprii ale distribuitorilor și 36 mărcilor naționale. Eșantionul total al studiului a fost de 8227 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18-65 de ani, din care 1780 respondenți în categoriile dedicat e mărcilor proprii și 6447 în categoriile dedicate mărcilor naționale.
În categoria ”Vin”, dedicată mărcilor proprii, eşantionul a fost de 540 respondenți. Eroarea maximă de eşantionare în categorie este +/- 4.2%.
În categoria ”Bere”, dedicată mărcilor proprii, eşantionul a fost de 507 respondenți. Eroarea maximă de eşantionare în categorie este +/- 4.4%.
În categoria ”Drajeuri”, dedicată mărcilor proprii, eşantionul a fost de 510 respondenți. Eroarea maximă de eşantionare în categorie este +/- 4.3%.
În categoria ”Apă de masă”, dedicată mărcilor proprii, eşantionul a fost de 528 respondenți. Eroarea maximă de eşantionare în categorie este +/- 4.3%.
În categoria ”Gustări sărate”, dedicată mărcilor proprii, eşantionul a fost de 533 respondenți. Eroarea maximă de eşantionare în categorie este +/- 4.2%.
În categoria ”Hrană uscată pentru câini”, dedicată mărcilor proprii, eşantionul a fost de 540 respondenți, proprietari de câini. Eroarea maximă de eşantionare în categorie este +/- 4.2%.
Studiul a avut loc în perioada 10 Martie - 03 Mai 2023. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Criteriile de evaluare nu au avut în vedere calitatea, compoziția, disponibilitatea ori alte caracteristici ale produsului în afara celor anterior indicate. Produsele câştigătoare au fost votate de către consumatori dintre produse similare, în categorie fiind prezente doar mărci proprii ale magazinelor Detalii pe www.vpamarcaproprie.ro.